loading...
مانتو عطر ادکلن زیورآلات
مهناز بازدید : 350 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

بي بي چك مثبت ،آزمايش خون منفي، خونريزي غافلگيرانه - ...

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏7 نویسنده
سلام دوستان من 26 پري صبح و بعد از ظهر 3 تا بي بي چك استفاده كردم هر سه خط دوم ديده شد روز 27 پري يعني امروز هم دوباره صبح بي بي استفاده كردم ...

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
می خواستم بدونم با توجه به این که بار اول بی بی منفی و بار دوم و سوم بی بی مثبت شد، آیا جواب آزمایش خون صد در صد درست و قابل اطمینان هست؟ ضمنا تو این مدت هم ...

قطع عادت ماهیانه و آزمایش بتای منفی؟؟!!! [آرشیو] - روزمنو، ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
3 روز قبل از موعد اومدن پری آزمایش بتا دادم منفی بود زیر 10(یعنی 6) {2 (14)}{2 (14)} ... بعد از 3 روز که از موعد پری گذشته بود بی بی چک استفاده کردم یه خط ... دوباره روز 5 بعد از پری بی بی چکم مثبت شد، این دفه خطش بررنگ تر بود.

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - بی ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=3984
۱۵ بهمن ۱۳۶۹ ه‍.ش. - 15پست - ‏4 نویسنده
روز 2 اردیبهشت یعنی یک روز بعد از تاخیر بی بی چک مثبت شد ... آزمایش بتا عدد 2 را نشان داد و منفی بود همان روز باز بی بی چک مثبت شد بعضی از ...

برچسب ها - بی بی چک منفی - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/1/بی%20بی%20چک%20منفی
و نشدم تست بی بی چک زدم خط دوم خیلی... دهید و پاسخش منفی می شود یعنی شما باردار نیستید... چون آزمایش خون مثبت کاذب یا منفی کاذب ندارد این... نی بان و اطلاع از ...

کسایی شک به بارداری دارن بیان توووو - تالار گفتگوی ...

forum.ninipage.com › بارداری
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اون خیلی دقیق بهت میگه من دوستمم بی بی چک منفی بود اما خونش مثبت ... سلام بچه ها،من امروز 35 مین روز پریود هستم آیا آزمایش خون برای بارداری ...

هر آنچه باید از بیبی چک بدانید - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
در مواردی که شک به سلامت بارداری وجود دارد می بایست چند آزمایش بافاصله از هم ... برای استفاده از بیبی چک، ادرار شخص مورد نظر باید در ظرف تمیزی مانند لیوان ... عوامل موثر درطولانی تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی( منفی کاذب ): 1.

تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../51c00a4fee2a4cf2b977ed0879f49362
تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) :تست حاملگی خانگی، می‌تواند وجود هورمون ... از راه‌های دیگر تشخیص بارداری مانند سونوگرافی یا آزمایش خون نیز برای اثبات بارداری نیز ... تست نشان می‌دهند،و بعضی دیگر امکان دارد علامت‌های مثبت یا منفی را نمایش دهند.

روزی که فهمیدم باردارم - لمس وجود تو

myasin.niniweblog.com/post/5/روزی-که-فهمیدم-باردارم.html
خلاصه یواشکی به سعید گفتم یه بی بی چک هم بخر! همش احساس می کردم باردارم اما هر بار که آزمایش خون میدادم نتیجه منفی بود! بچه ها میگفتن دچار توهم شدی! علایمت ...

سلام خانم دکتر. در مورد آزمایش خون بارداری سوال دارم. از همکارهای ...

www.madarclub.com/fa/qans/20812
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر با بی بی چک تست مثبت شود صحیح است وشما باردار هستید ولی اگر منفی شود ،نمی توان رای به عدم بارداری داد وباید تا تاخیر پریود صبر کرد ...

اردیبهشت ۱۳۸۹ - خاطرات ما

goli58.blogfa.com/8902.aspx
و دوباره توي خونه امتحانش كردم، و باز هم جواب مثبت اما كمي پررنگ تراز قبلي . ... اگه با بي بي چك مثبت باشه ميشه كه با خون منفي باشه و مسئول آزمايش هم گفت اره !

دکتر رهام صادقي - آيا من باردار هستم يا به بيماري خاصي ...

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
۲۰ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 3پست
يا اصلا ممكنه بي بي چك مثبت باشه و آزمايش خون منفي؟راستي دو سه روزه حات تهوع دارم ولي به خودم ميگم اشتباه ميكنم و ممكنه از تلقين باشه. تورو خدا ...

معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می ... - ...

mamasite.ir › ... › بارداری و زایمان › مباحث مامایی و زنان
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما آزمایش که داد منفی شد.اونم دو بار.سه روز بعدشم پریود شد.نمی خوام نا امیدت کنم ولی بی بی چک ممکنه مثبتش هم قابل اطمینان نباشه.حتما برو آز بده.

نوشته شده در ساعت20:30 توسط مدیریت وبلاگ - زایمان، ...

zaymanlinks.blogfa.com/post-75.aspx
دکتر احتمال حاملگی داد و ازمایش نوشت(البته خودم قبلا بیبی چک خانگی داده ... که صحت جواب منفی بیبی چک صددرصد نیست ولی اگر مثبت باشد کاملا درست است!

آیا تست بارداری قابل اعتماد است؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=202488
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پس مراقب باشید این جواب مثبت می‌تواند هم نشانه بارداری مجدد شما باشد، هم به ..... من شانزده روزه ازپریودم میگذره آزمایش بتا دادم منفی بود بی بی چک هم ...

36 - وب سایت دکتر فاطمه ابراهیمی

drebrahimy.com/questions.php?page=36
سلام خسته نباشید من دوره پریود نامنظمی دارم و ازمایش هورمونی ام سالمه ولی با ... پس چرا همش بی بی چک مثبت میشه و از خون منفی شده امکان داره ازمایشگاه اشتباه کرده ...

بی بی چک مثبت شد!!!! - من و کودکــــم

parisa1393.persianblog.ir/post/2/
۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوهفته ای ازتاریخ پریودم گذشته میترسم آزمایش بدم یابی بی چک استفاده کنم چون همیشه منفی بوده وناامیدشدم.دیروز25 فروردین بادوستم صحبت ...

آیـا مـن بـاردارم؟ | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/5734
منفی کاذب یعنی اینکه فرد حامله باشد، ولی آزمایش، حاملگی را تایید نکند. تست خون معمولاً چند روز زودتر مثبت می‌شود. ... من ۲۱روز از پریودیم گذشت هرچی بی بی چک امتحان میکنم منفی علایم هم ندارم ولی خیلی استرس دارم بنظرتونامکان حاملگی هست ...

آبان ٩٠ - انتظار طولانی...

longwait.persianblog.ir/1390/8/
۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - امروز صبح بی بی چک گذاشتم، همون دقیقه اول تا دیدم دو خطه نشد انداختمش یه کنار! شب که ... دیروز رفتم آزمایش خون دادم، بتا 3.5 بود، منفی. ولی خوب از ...

اطلاعاتی کامل و جامع در مورد بیبی چک - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/54038_اطلاعاتی-کامل-و-جامع-در-مورد-بیبی-چک.html/
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیبی چک سالهاست که به عنوان یکی از روش های فوری تشخیص حاملگی به کار می رود. ... 1- تنها هنگام آزمایش پاكت باز شود و نوار فقط برای یكبار قابل استفاده است. ... تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی( منفی کاذب ):.

روش تشخیص حاملگی در منزل – Baby Check

www.safarinejad.com/en/ArticleDetail/.../Default.aspx?...
تا میزان این هورمون به مقدار مشخصی نرسیده باشد، قابل تشخیص با آزمایش نیست، ... توجه داشته باشید که تست بِیبی چک می تواند نتایج مثبت کاذب و منفی کاذب ...

بی بی چک کی جواب میده | زد ایکس ان

www.zxn.ir/بی-بی-چک-کی-جواب-میده.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها …. در این آزمایش تنها به یك جواب مثبت یا منفی اكتفا نمی شود و مقدار دقیق نوعی از hCG بنام “بتا” ...

سلامت بانوان اوما- امید به حاملگی با بی بی چک و آزمایش خون

ooma.ir/post/22345/-امید-به-حاملگی-با-بی-بی-چک-و-آزمایش-خون/
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امید به حاملگی با بی بی چک و آزمایش خون دانشنامه اوماباروریآمادگی برای ... دارد این است که جواب مثبت کاذب احتمال بیشتری دارد تا منفی کاذب، یعنی ...

بی بی چک مثبت و آزمایش خون منفی

dorssa.ir/p/.../بی+بی+چک+مثبت+و+آزمایش+خون+منفی
خون بی بی چک مثبت و منفی آزمایش رو تکرار بیشتر بی بی چک مثبت شد من و کودکم بی بی چک مثبت میترسم آزمایش.

طرز و زمان استفاده از بیبی چک - آسان طب

asanteb.com › سلامت
روش و طرز استفاده از بیبی چک یا بی بی چک به این صورت است که ادرار را در ظرف ... تنها هنگام آزمایش پاکت باز شود و نوار فقط برای یکبار قابل استفاده است. ... عوامل موثر درطولانی تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی ( منفی کاذب ) :.

بی بی چک مثبت ولی آزمایش خون منفی - ایران 2016

i2016.ir/بی-بی-چک-مثبت-ولی-آزمایش-خون-منفی/
آزمایش خون دادم منفی شد. اما باز دلم طاقت نیاورد دوباره بی بی گذاشتم روز چهارشنبه و بعد از آزمایش خون، بازم مثبت شد اما این بار خط دوم پر رنگ تر شد. می خواستم بدونم ...

فیلم آموزش صحیح استفاده از بی بی چک برای تست بارداری

2tarke.com/3339/home-pregnancy-test-video/
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش استفاده از بی بی چک و تشخیص مثبت یا منفی بودن آن ... چند روز بعد از رابطه ی جنسی میشه با آزمایش خون حامگی را تشخیص داد ؟ این فکر و ...

بی بی چک مثبت آزمایش منفی

avayemelal.ir/+بی+بی+چک+مثبت+آزمایش+منفی
کسی بوده با بی بی چک منفی و ازمایش مثبت… سلام عزیزم من خواهر شوهرم ... روز 2 اردیبهشت یعنی یک روز بعد از تاخیر بی بی چک مثبت شد بی بی چک منفی - صفحه ...

بی بی چک مثبت آزمایش منفی

hitit.mahak.xyz/+بی+بی+چک+مثبت+آزمایش+منفی/
کسی بوده با بی بی چک منفی و ازمایش مثبتبی بی چک منفی و آزمایش مثبت - صفحه 1 بی بی چک منفی و آزمایش مثبت - صفحه 1 تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي ...

بی بی چک مثبت، آزمایش منفی، باردارم یا - SPI News

spinews.ir/health/21816-بی-بی-چک-مثبت-آزمایش-منفی-باردارم-یا.html
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من باید روز بیست و هفتم پریود می شدم ولی یه روز قبل از پریود بی بی چک گذاشتم مثبت بود و فرداش آزمایش خون دادم، منفی بود ...

برچسب ها بی , مثبت , آزمایش , منفی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1275
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 959
  • باردید دیروز : 654
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,767
  • بازدید ماه : 11,157
  • بازدید سال : 136,233
  • بازدید کلی : 1,101,418
  • کدهای اختصاصی