loading...
مانتو عطر ادکلن زیورآلات
مهناز بازدید : 518 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
تصاویر برای بی بی چک منفیگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای بی بی چک منفی
{"id":"3eVVswZDQoLNlM:","oh":297,"ou":"http://www.niniweblog.com/upl/roozhaye-entezar/13918583723.jpg?99","ow":450,"pt":"13918583723.jpg?99","rh":"roozhaye-entezar.niniweblog.com","ru":"http://roozhaye-entezar.niniweblog.com/post/11/%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C.html","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQQfjblhWWcvIeysIeWPKILV3Ur5msVSaQ2KTvXapGmQ7b8JfqJ_GH4fTAp","tw":136}
نتیجه تصویری برای بی بی چک منفی
{"cb":21,"ct":21,"id":"gMMyZgcyDFq4zM:","oh":750,"ou":"http://wikinini.com/wp-content/uploads/2015/07/baby-chek1.jpg","ow":1000,"pt":"بی بی چک (بیبی چک) جهت تست اولیه بارداری - ویکی نی نی ...","rh":"wikinini.com","ru":"http://wikinini.com/%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/","th":98,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQGGEf6WKs8Obb1vn70Eoh4UBqQm1EBkvSc3FMZtu4Il2CyLc2TApSijfs","tw":131}
نتیجه تصویری برای بی بی چک منفی
{"cb":3,"cl":9,"ct":21,"id":"hXNkwg10vWRQoM:","oh":491,"ou":"http://8pic.ir/images/33528602418392555888.jpg","ow":792,"pt":"شده بیبی چکتون + بشه دوباره منفی بشه ؟؟باردارم باشد؟ - صفحه 2","rh":"ninisite.com","ru":"http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID\u003d761644\u0026PageNumber\u003d2","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRgyu2btsUw6iDRFiwbqChsTFkBILvisUW0xb9Z_5PVDMRxhEiy8t4ZT7N0","tw":145}
نتیجه تصویری برای بی بی چک منفی
{"cb":21,"cl":6,"cr":18,"ct":21,"id":"oFQg9hmsyi5SIM:","oh":337,"ou":"http://www.niniweblog.com/upl/parsajoooni/13900451103.jpg?46","ow":450,"pt":"نتیجه مثبت تست بارداری","rh":"parsajoooni.niniweblog.com","ru":"http://parsajoooni.niniweblog.com/post/1/%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html","th":98,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQ_ZkBvqHrD4dKZ_Dpzxy7BmPU2t4DRFyAYwMj3sS3VdQvEtdDZyYqMPG1j","tw":131}
تصاویر بیشتر برای بی بی چک منفی

احتمال بارداری در زمان تاخیر در پریود با وجود بی بی چک منفی

2tarke.com/.../can-i-be-pregnant-if-i-missed-my-period-but-have-a-negat...
۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود منفی شدن بیبی چک و عقب افتادن عادت ماهیانه ، ممکنه باردار شده باشم ؟ احتمال بارداری در زمان تاخیر در پریود با وجود بی بی چک منفی شانس ...

بي بي چك منفي و قطع پري - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۹ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 20پست - ‏8 نویسنده
من نمي دونم چرا اين ني نيسايت اينجوري مي كنه . خانوما سلام .من آبان ماه اقدام كردم و روز قبل از پري بي بي چكم منفي بود .منم با اين ضد حالي كه خورده بودم ...

تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../51c00a4fee2a4cf2b977ed0879f49362
تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) :تست حاملگی خانگی، می‌تواند وجود هورمون ... 4- منفی (حامله نبودن ): اگر یکی از خطوط روی تست بارداری آشكار شد به معنای آن است که ...

برچسب ها - بی بی چک منفی - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/1/بی%20بی%20چک%20منفی
و نشدم تست بی بی چک زدم خط دوم خیلی... دهید و پاسخش منفی می شود یعنی شما باردار نیستید... چون آزمایش خون مثبت کاذب یا منفی کاذب ندارد این... نی بان و اطلاع از ...

کسایی شک به بارداری دارن بیان توووو - تالار گفتگوی ...

forum.ninipage.com › بارداری
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بچه ها من 9 ابان و4 اذر پریود شدم اما الان 1 روز از وقتم گذشته کمر درد و دل دارم کمی هم سر درد دارم .2 روز پیش بی بی چک گذاشتم اما منفی بود.میخواستم ...

تست حاملگی بی بی چک (Baby Chek) - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=878163
نتیجه تست بیبی چک : پس از انجام تست یکی از سه حالت زیر ممکن است ایجاد ... منفی شدن حاملگی رد نمی شود و در صورت شک به حاملگی چند روز بعد باید مجدد چک شود.

راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها - نازوب

www.nazweb.ir/news_detail_3741.html
راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها .... در این آزمایش تنها به یك جواب مثبت یا منفی اكتفا نمی شود و مقدار دقیق نوعی از hCG بنام “بتا” در خون اندازه گیری ...

دکتر رهام صادقي - آیا با این شرایط احتمال بارداری وجود دارد ...

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
10پست
وقتي آزمايش خون منفي بوده ديگه نگراني نداره. ... میدونم به تست بی بی چک خیلی نمیشه اعتماد کرد. ولی اگر مارک ... قرار نیست که بی بی چک جوابش همش غلط باشه.

معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می ... - ...

mamasite.ir › ... › بارداری و زایمان › مباحث مامایی و زنان
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میدونید شماها!! آخه من دوماه بیشتر بود که پریود نشدمو بی بی چکامم منفی میشد و آز تیتراژ بتا هم دادم که اونم منفی نشون داد (5مهر هم آخرین تاریخ پریم ...

خانمم2ماه پریودنشده ازبیبیچک استفاده کردیم منفی ...

www.cloob.com/timeline/answer_214603_2101114
۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جزئیات : میشه اصلا اعتماد کرد چند بار اگه منفی بیاد میشه درست باشه ... بی بی چک تست ، زمانی تست بسیار قابل اعتمادی است که 21_23 روز پس ...

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
می خواستم بدونم با توجه به این که بار اول بی بی منفی و بار دوم و سوم بی بی مثبت ... سلام در صورتی که هم جواب بی بی چک و هم آزمایش خون مثبت بوده باشد، صد در صد ...

اطلاعاتی کامل و جامع در مورد بیبی چک - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/54038_اطلاعاتی-کامل-و-جامع-در-مورد-بیبی-چک.html/
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیبی چک سالهاست که به عنوان یکی از روش های فوری تشخیص حاملگی به کار ... تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی( منفی کاذب ):.

بی بی چک (بیبی چک) جهت تست اولیه بارداری - ویکی نی نی

wikinini.com › ... › بی بی چک (بیبی چک) جهت تست اولیه بارداری
آیا ممکن است نتیجه بی بی چک (بیبی چک) منفی باشد، اما باردار باشید (یعنی نتیجه منفی کاذب به دست بیاید)؟ در صورتی که نتیجه تست منفی باشد و در صورتی ...

قطع عادت ماهیانه و آزمایش بتای منفی؟؟!!! [آرشیو] - روزمنو، ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
3 روز قبل از موعد اومدن پری آزمایش بتا دادم منفی بود زیر 10(یعنی 6) {2 ... بعد از 3 روز که از موعد پری گذشته بود بی بی چک استفاده کردم یه خط ...

مهمون جديد خونه ما یک ماهه شد - زری و پری و اتی بهونه های زندگی

www.zpari88.blogfa.com/post/41/مهمون-جديد-خونه-ما-یک-ماهه-شد
... مختلف مارکهای بی بی چک رو امتحان کردم و همه منفی نشون میداد و من بیشتر مطمئن ... اصلا سابقه نداشته که از موعد پری بگذره مگه اینکه بی بی چکم مثبت بوده باشه ...

نوشته شده در ساعت20:30 توسط مدیریت وبلاگ - زایمان، ...

zaymanlinks.blogfa.com/post-75.aspx
دکتر احتمال حاملگی داد و ازمایش نوشت(البته خودم قبلا بیبی چک خانگی داده بودم که نتیجه منفی بود)همانروز خود را به نزدیکترین ازمایشگاه رسوندم وازمایش دادم وبا ...

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=4818
۴ شهریور ۱۳۷۲ ه‍.ش. - 15پست - ‏9 نویسنده
الان 8 روز میشه از پری گذشته دیروز یعنی روز 7 ام بی بی چک ام منفی بود ایا ممکن هست باردار باشم ولی چون زود از بی بی چک استفاده کردم نشون نداده؟

روزی که فهمیدم باردارم - لمس وجود تو

myasin.niniweblog.com/post/5/روزی-که-فهمیدم-باردارم.html
خلاصه یواشکی به سعید گفتم یه بی بی چک هم بخر! همش احساس می کردم باردارم اما هر بار که آزمایش خون میدادم نتیجه منفی بود! بچه ها میگفتن دچار توهم شدی! علایمت ...

بی بی چک منفی - روزهای انتظار - نی نی وبلاگ

roozhaye-entezar.niniweblog.com/post/11/بی-بی-چک-منفی.html
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بی بی چک منفی - این انتظار یک روز به پایان خواهد رسید،میدانم.

تجربیات مادرانه - بی بی چک

mamadarim.blogfa.com/tag/بی-بی-چک
رفتم تست بتا دادم که فکر کنم ۱.۳ نشون داد و بی هیچ شکی منفی بود.اما بازم من برای سردردهام بروفن نخوردم! دمنوشهای گیاهیم رو هم گذاشتم کنار یه جورایی انگار قبول ...

سلامت بانوان اوما-بی بی چک منفی و امید به حاملگی با آزمایش ...

ooma.ir/post/22389/بی-بی-چک-منفی-و-امید-به-حاملگی-با-آزمایش-hcg/
۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گاهی اوقات مادران وقتی دیر از موعد پریود می شنوند با خوشحالی بی بی چک را چک میکنند و منفی است و ناامید از حاملگی میشوند، بعضی وقتها با وجود ...

طرز و زمان استفاده از بیبی چک - آسان طب

asanteb.com › سلامت
روش و طرز استفاده از بیبی چک یا بی بی چک به این صورت است که ادرار را در ... منفی شدن حاملگی رد نمی شود و در صورت شک به حاملگی چند روز بعد باید مجدد چک شود.

بی بی چک کی جواب میده | زد ایکس ان

www.zxn.ir/بی-بی-چک-کی-جواب-میده.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها …. در این آزمایش تنها به یك جواب مثبت یا منفی اكتفا نمی شود و مقدار دقیق نوعی از hCG بنام “بتا” ...

بی بی چک منفی | سایت خبری

herisepooya.ir/tag/بی-بی-چک-منفی/
آزمایش خون برم بدم یا نه؟ پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:به طور کلی بی بی چک تست دقیقی نیست. هر وقت پریودتان عقب .

مادرشوهرمن

www.polotone.blogfa.com/
۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از بس تست کردمو جواب منفی گرفتم دیگه حالم از هر چی بی بی چکه بهم ... نشه تو این ۲ سال من بالای ۱۰۰ بار بلکم بیشتر بی بی چک استفاده کردم.

قبل از مثبت شدن بی بی چک چه علائمی داشتید؟ - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-قبل-از-مثبت-شدن-بی-بی-چک-چه-علائمی-داش...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من تا حالا از بی بی چک استفاده نکرده بودم گفتم برم یکی بگیرم ببینم ... بودم که همه ی دوستام میگفتن بارداری میگفتم نه بابا آزمایشم منفی بوده

خسته نباشین خانوم دکتر من یه کیست خیلی کوچولو دارم در حد ...

www.madarclub.com/fa/qans/29284
الآن دوباره بی بی چک زدم منفی بود یعنی باردارم و نشون نمیده اگه باردار ... سلام خانم دکتر من اون روز رفتم آزمایش دادم منفی بود و قرصم رو ادامه دادم تا 8 پریودیم امروز 13 ...

بی بی چک مثبت شد!!!! - من و کودکــــم

parisa1393.persianblog.ir/post/2/
۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوهفته ای ازتاریخ پریودم گذشته میترسم آزمایش بدم یابی بی چک استفاده کنم چون همیشه منفی بوده وناامیدشدم.دیروز25 فروردین بادوستم صحبت ...

چطور باید از بیبی چک استفاده کنم و نتیجه چطور معلوم میشه ...

baelm.ir › ... › بارداري و زايمان ، مراقبت هاي قبل و بعد از بارداري
بي بي چك كي جواب ميده؟, بي بي چك, بي بي چك منفي, بي بي چك مثبت, بي بي چك و بارداري, بي بي چك خارجي, بي بي چك زمان استفاده, بي بي چك مثبت آزمايش منفي, ...

برچسب ها بی , منفی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1275
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 495
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 1,522
  • باردید دیروز : 487
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,735
  • بازدید ماه : 2,735
  • بازدید سال : 168,756
  • بازدید کلی : 1,133,941
  • آخرین نظرات
  • سینما در ماشین با ایرانتیک - 1399/03/13
    سینما در ...
  • کدهای اختصاصی