loading...
مانتو عطر ادکلن زیورآلات
مهناز بازدید : 1841 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
تصاویر برای بی بی چک کمرنگگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای بی بی چک کمرنگ
{"cb":21,"ct":21,"id":"gMMyZgcyDFq4zM:","oh":750,"ou":"http://wikinini.com/wp-content/uploads/2015/07/baby-chek1.jpg","ow":1000,"pt":"بی بی چک (بیبی چک) جهت تست اولیه بارداری - ویکی نی نی ...","rh":"wikinini.com","ru":"http://wikinini.com/%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/","th":108,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQvC-uV-yqHi-kYKto80kBYYHnlsxSc2WCgyAEZbp7hWGmUWOiNH8wv_qI","tw":144}
نتیجه تصویری برای بی بی چک کمرنگ
{"id":"3eVVswZDQoLNlM:","oh":297,"ou":"http://www.niniweblog.com/upl/roozhaye-entezar/13918583723.jpg?99","ow":450,"pt":"13918583723.jpg?99","rh":"roozhaye-entezar.niniweblog.com","ru":"http://roozhaye-entezar.niniweblog.com/post/11/%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DA%A9-%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C.html","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQQfjblhWWcvIeysIeWPKILV3Ur5msVSaQ2KTvXapGmQ7b8JfqJ_GH4fTAp","tw":136}
نتیجه تصویری برای بی بی چک کمرنگ
{"id":"Iou2rZMxgmiEfM:","oh":389,"ou":"http://8pic.ir/images/kd32rnv1i8vh620aiowo.jpg","ow":519,"pt":"سالهای انتظار","rh":"hadiyeiaztarafekhoda.blogfa.com","ru":"http://hadiyeiaztarafekhoda.blogfa.com/1391/11","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTCA68EbgB3MBfR_knvGO9dsB-veVjUIl0KSSCpyuKPo3IhYg3BNA9BgQ","tw":120}
نتیجه تصویری برای بی بی چک کمرنگ
{"cb":6,"id":"O08rqHmMzSKlSM:","oh":360,"ou":"http://8pic.ir/images/84474918608318089568.jpg","ow":480,"pt":"خط کمرنگ دوم بی بی چک - صفحه 3","rh":"ninisite.com","ru":"http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID\u003d733972\u0026PageNumber\u003d3","th":92,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcS4lrU3nEm_uOnVGpPBwCLQzyV0opBYVe6y39DnLnv12rJ-5HFs9-7vQQ","tw":122}
تصاویر بیشتر برای بی بی چک کمرنگ

بي بي چك مثبت با خط كمرنگ - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › دوران بارداري › آگاهي از بارداري و خوش خبري!
۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏7 نویسنده
بچه ها سلام همين الان بي بي چكم با يه خط كمرنگ ولي كاملا مشخص مثبت شد. اينقدر هيجان زده شدم كه پسوورد ني ني سايتم رو فراموش كرده بودم. به نظرتون ...

خط كم رنگ در تست بارداري | نی نی رشد

niniroshd.ir/?p=708
۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما بیشترین سوال در مورد نتیجه تست بارداری ، ظاهر شدن خط کم رنگ در نوار تست .... منم ۳ روز پیش بی بی چک تست کردم یه خط کمرنگ ظاهر شد.

مرداد ۱۳۹۲ - پیچ و مهره ها هم عاشق می شوند!! - Blogfa

pichomohre.blogfa.com/9205.aspx
قرارمون با پیچ این بود هر دفعه که خواستیم بی بی چک بزاریم دوربین رو روشن کنیم و فیلم ... یکی پر رنگ و یکی خیلی خیلی خیلی کمرنگ و فقط در حد یه حاله.

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - خط ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=967
۲۴ شهریور ۱۳۷۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏6 نویسنده
دو روز پیش بی بی چک گذاشتم و خط دومش خیلی خیلی کمرنگ اما خیلی زود ظاهر شد. اگه دوهفته بعد از تخمک گذاری پریود بشم یعنی 2 روز به پری مونده.

دکتر رهام صادقي - خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
۲ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 7پست
دو روز پیش بی بی چک گذاشتم و خط دومش خیلی خیلی کمرنگ اما خیلی زود ظاهر شد. اگه دوهفته بعد از تخمک گذاری پریود بشم یعنی 2 روز به پریودم ...

بي بي چك! - تالار گفتگوی والدین - نی نی پیج

forum.ninipage.com › پیش از بارداری
۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امروز بي بي چك گذاشتم ... پریود بهترین زمان واسه بارداریه حتما جواب میده بی بی چکا 48 ساعت بعد از گذشتن زمان پریود 100 ... يك هاله كمرنگي هست.

تست حاملگی بی بی چک (Baby Chek) - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=878163
نتیجه تست بیبی چک : پس از انجام تست یکی از سه حالت زیر ممکن است ایجاد شود: ... من از بی بی چک استفاده کردم دو بار توی دو روز هر دو بار هم یک خط کم رنگ نشون داد ...

تجربیات 4 ماهه! - سو.ر.نا

farzande-dovom.persianblog.ir/post/3/
۲ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بی‌بی چک خط دوم رو خیلی کم‌رنگ نشون می‌داد! با محاسبات خودم و میانگین دوره‌های پر.ی.و.د.م، یک روز عقب انداخته بودم! اما برای اطمینان بیشتر رفتم ...

دی ۱۳۸۹ - نی نی فرشته من

fairynini.blogfa.com/8910.aspx
وارد هفته 33 شدم...و من هنوز یاد روزی می افتم که خط کمرنگ دوم بی بی چک رو دیدم و از سر ناباوری بی بی چکم رو توی سطل آشغال انداختم و کلی با خودم کلنجار رفتم که ...

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
بعد دوباره روز سه شنبه بی بی گذاشتم مثبت شد. اما خط دوم خیلی کمرنگ بود.آزمایش خون دادم منفی شد. اما باز دلم طاقت نیاورد دوباره بی بی گذاشتم روز چهارشنبه و بعد از ...

توی این ازماش برای من زده بتا 100 پنجمین بی بی چکمم خط ...

www.madarclub.com/fa/qans/24858
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر با بی بی چک تست مثبت شود صحیح است وشما باردار هستید ولی اگر .... بی چک زدم و یه هاله خیلییییییی کمرنگ افتاد توی هر دوتا بی بی چک

شروع - معجزه زندگی ما!

mojezeyezendegiema.blogfa.com/post/1
تا اینکه روز هفتم شهریور ۹۱ وقتی بیبی چک گذاشتم دو تا خط روی بیبی چک افتاد. متنها خط دوم خیلی خیلی کمرنگ بود بطوریکه با خودم گفتم شاید چون منتظر باردار ...

خط کمرنگ بی بی چک نشانه بارداری است؟ - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/63815/خط-کمرنگ-بی-بی-چک-نشانه-بارداری-است
خط کمرنگ بی بی چک نشانه بارداری است؟ شیرین کاویان پور،متخصص زنان و زایمان،بی بی چک،بارداری،اقدام به بارداری،مشاوره،مشاوره آنلاین،مشاوره غیر حضوری،مشاوره ...

خط کمرنگ بی بی چک نشانه چیست؟ - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/66532/خط-کمرنگ-بی-بی-چک-نشانه-چیست
خط کمرنگ بی بی چک نشانه چیست؟ فاطمه عصری،متخصص زنان و زایمان،قصد بارداری،سقط جنین،ساک جنین،بی بی چک،تست حاملگی،کم کاری تیروئید،مشاوره ...

خاطرات زندگی ما و رادین عسلی - این روزها با طعم مادر شدن

manohamsari.blogfa.com/post-25.aspx
خوب میخوام از اولین لحظه های مامان شدنم بگم که چه شد و چی گذشت،3 روز قبل اومدن پری خانم بی بی چک گذاشتم و خط دوم خیلی خیلی کمرنگ افتاد بطوریکه فقط با چشم ...

بی بی چک مثبت شد!!!! - من و کودکــــم

parisa1393.persianblog.ir/post/2/
۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دوهفته ای ازتاریخ پریودم گذشته میترسم آزمایش بدم یابی بی چک استفاده ... همیشه چنددقیقه منتظرمیموندم تالااقل یه خط کمرنگ ببینم ولی افسوس.

مامان ليلي - شاید یه روزی یه فرشته

madaranee.blogfa.com/author-1212.aspx
واااااااااااااای اینبار منم عین ستاره شدم این ماه دوم اقدامم بود بی بی چک مثبت ... بی بی چک امتحان کردم ببینم فرقی کرده که دیدم یه خط خیلی محو کمرنگ افتاد واین یعنی ...

آبان 1391 - نی نی الهی من - نی نی وبلاگ

nini_elahi.niniweblog.com/archive1391%7C8.php
۶ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - صبح یواشکی یک بیبی چک گذاشتم، منفی بود. راستش یه هاله خیلیییییییییی کمرنگ رو دومی افتاده بود که در حد توهم بود. بیبی چک را انداختم ...

دوتا بی بی چک زدم که هردوتاش یه خط کمرنگ افتاد

mamasite.ir › پرسش و پاسخ
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من موعد پریودیم ۱۷ آذر بوده روزایی ۳،۵،۷،۹ دی روزای اقدامم بوده روز 13 دی دوتا بی بی چک زدم که هردوتاش یه خط کمرنگ افتاد چهاردهم هم آزمایش دادم ۶/۷ بود ...

آبان ٩٠ - انتظار طولانی...

longwait.persianblog.ir/1390/8/
۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - امروز بی بی چک گذاشتم بلافاصله خط دوم ظاهر شد ولی خیلی کمرنگ. البته به وضوح دیده میشه و مطمئنم توهم نیست.... نمیدونید چه حالی بهم دست داد.

تجربه ها و خاطره های من و آقاجون - مثبت شدن بی بی چک و آزمایش ...

ourlife.mihanblog.com/post/5
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صبح که بیدار شدم سریع بی بی چک رو استفاده کردم و در کمال ناباوری دیدم یه خط کمرنگ تو قسمت T ظاهر شد. باورم نمیشد یعنی حامله شده بودم سریع ...

بي بي چك با خط خيلي كم رنگ - صفحه 1 - نی نی سایت

iranwiki.net/detail/1422631/article/1
به پريود از بي بي چك با مارك medicore استفاده كردم قبل از 2 دقيقه قسمت T مشكوك بود و در مدت 10 دقيقه يك خط نازك صورتي كم رنگ ... سلام لي لي جون منم پري شب ...

بهمن ۱۳۸۹ - مهتای بی همتای من

welife87.blogfa.com/8911.aspx
... خبريه ولي بازم صبر كردم تا روز 24 پري رفتم بيبي چك گذاشتم ولي منفي بود خيلي ... احساس كردم يخ خط خيلي خيلي كمرنگ افتاده به حامد گفتم آورديمش توي نور ديدم بله ... راستي صبح به خواهرم هم گفتم ولي خيلي بي اهميت ازش گذشت در صورتي كه ...

خاطرات نی نی - بی بی چک

shirintaherian.blogfa.com/post/56
اما نه تنها امیدم پررنگ نشد بلکه همون نور کمرنگ هم خاموش شد اولش گفتم باید چند دقیقه صبر کنم شاید بعد چند دقیقه دو خط بشه اما من ده دقیقه مثل دیونه ها به بی بی چک ...

وبلاگ من - بی بی چک کمرنگ کمرنگ کمرنگگگگگگگگگ

maloosak3.blogfa.com/post-26.aspx
۳ روز پیش در کمال نا باوری بعد از ۱۴رتا بی بی چک منفی یک خط باریک وکمرنگ که به زور دیده میشد رو دیدم وای خدا یعنی داشتم خواب میدیدم خیلی خوشحال شدم گریه ام ...

قطع عادت ماهیانه و آزمایش بتای منفی؟؟!!! [آرشیو] - روزمنو، ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
بعد از 3 روز که از موعد پری گذشته بود بی بی چک استفاده کردم یه خط خیلی کمرنگ افتاد، بعد از ظهرش آز خون دادم که خیالم راحت بشه اما آز منفی شد.

خط کم رنگ بیبی چک - جوانه ای که در دلم کاشته ای

harth.persianblog.ir/tag/خط_کم_رنگ_بیبی_چک
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسم الله الرحمن الرحیم. سه چهار سالیه که ازدواج کردیم اگر بگم هنوز هم مثل روز اول به هم عاشقیم دروغ گفتم. در این مدت هر روز به هم عاشق تر شدیم.

قبل از مثبت شدن بی بی چک چه علائمی داشتید؟ - انجمن هاي نوزاد

www.nozaad.com/Thread-قبل-از-مثبت-شدن-بی-بی-چک-چه-علائمی-داش...
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من یه هفته پیش بی بی چکم مثبت شد هاله انداخت قبلش اسهال شدید ودل پیچه درحد ... بعد بی بی چک گذاشتم دیدم کمرنگ قرمز شد دوبترش اینجور شد.

مهر ۱۳۸۷ - ღیک عدد ساراღ

sarasadr.blogfa.com/8707.aspx
بی بی چک توتی + شده وای چقدر خوش حال میشم بالاخره توت فرنگیش اومد تودلش ... بعد چند لحظه که خواستم بندازمش دور یه دفعه انگاری یه چیزی دیدم یه خط کم رنگ ...

برچسب ها بی , کمرنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1275
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 574
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,184
  • بازدید ماه : 4,425
  • بازدید سال : 129,501
  • بازدید کلی : 1,094,686
  • کدهای اختصاصی